środa, 1 lipca 2009

Peryferia literatury

A oto drugie wyzwanie czytelnicze, do którego się zobowiązałam. Naprawdę te wyzwanai sprawiają mi wielką radość.
Informacje dotyczące wyzwania: Literatura na peryferiach
Zachęcam wszystkich książkowych moli do udziału :)
A to mój wybór lektur:
Lektury obowiązkowe:
  • Szwajcaria: Panna Stark, Thomas Hürlimann- przeczytałam recenzje na necie i bardzo się na tę książkę napaliłam, dlatego będzie jako pierwsza :))))
  • Nowa Zelanda: Błogosławieni, którzy robią ser, Sarah-Kate Lynch- to również zapowiada się ciekawie
  • Dania: Pożegnanie z Afryką, Karen Blixen- tego wstyd by było nie znać, a nie znam :(
  • Afganistan: Chłopiec z latawcem, Khaled Hosseini- no i jeden z ostatnich bestsellerów :)
Lektury uzupełniające:
  • Turcja: Pchli pałac,  Elif Şafak
  • Australia: Mam łóżko z racuchów, Jaclyn Moriarty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz